صفحه اصلی > اخبار و اعضای شورا و بازدید و برترین ها و تکنولوژی و معرفی و نقد و بررسی : تجهیز و نوسازی ناوگان سبک شهرداری فسا، گامی موثر جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی

تجهیز و نوسازی ناوگان سبک شهرداری فسا، گامی موثر جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی

تجهیز و نوسازی ناوگان سبک شهرداری فسا، گامی موثر جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی

مهرداد نیساری، رئیس شورای اسلامی شهر فسا، گفت: تجهیز و نوسازی ناوگان سبک شهرداری فسا پس از ۱۵ سال با هدف افزایش کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

نیساری افزود: چهاردستگاه خودروی وانت کارا، سه دستگاه خودرو سمند سورن، یک دستگاه تاکسی سمند جهت نظارت بر کیفیت حمل و نقل درون شهری و چهاردستگاه موتور سیکلت به ناوگان سبک شهرداری فسا افزوده شده.

رئیس شورای اسلامی شهر فسا ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر فیروزی، نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی، جهت نوسازی ناوگان سبک شهرداری عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین اقلام سرمایه‌ای اعم از ماشین ‌آلات عمرانی، ماشین آلات و تجهیزات ایمنی و امدادی، ماشین‌آلات خدماتی و … گامی موثر در راستای تحقق شعار #آینده_روشن در سایه توانمند سازی شهرداری بردارد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

روز ملی آتش نشانی

به مناسبت روز ملی آتش نشانی انجام شد؛ آیین تجلیل از پرسنل…

۲۷ مهر ۱۴۰۲

تجدید میثاق با شهدای گرانقدر

تجدید میثاق رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فسا با شهدای گرانقدر…

۲۷ مهر ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید